Leveringen & Retourzendingen
Misuko sappen zijn verse producten en de houdbaarheid is beperkt tot 4 dagen.
Een vertraging van 1 dag (voor bestellingen in Brussel) en 2 tot 5 dagen (voor de rest van België) is/zijn noodzakelijk voor het transport van uw bestelling, gelieve hiermee rekening te houden wanneer u uw bestelling plaatst.
Om de versheid en de constante kwaliteit te garanderen, worden kuren van meer dan 4 dagen in 2 keer geleverd, wat de extra leveringskosten verklaart.
De meeste van onze leveringen komen 's avonds (17h30 - 21h00) of 's morgens (08h30 - 13h) aan.
Maak ruimte in je koelkast, zodat je de sappen direct in de koelkast kunt zetten wanneer je het pakket ontvangt.
In geval van problemen met uw levering, neem dan onmiddellijk contact met ons op per telefoon op +32 471 38 38 91 of per e-mail: hello@misuko.com.
1. Nauwkeurige informatie
Wanneer u uw bestelling plaatst, zal de informatie die u invoert worden gebruikt om uw levering te plannen. Zorg ervoor dat alles correct is.
In geval van levering op uw werkplek, moet u ervoor zorgen dat uw werkgever ermee instemt en dat u de mogelijkheid hebt om de producten in de koelkast te plaatsen tot u naar huis terugkeert.
2. Koude keten
De sappen worden verzonden in isothermische verpakkingen, waardoor de sappen gedurende 24 uur op temperatuur kunnen worden gehouden.
Zodra je je pakje hebt ontvangen, pakt het uit en plaats de sappen zo snel mogelijk in je koelkast.
Vergeet niet de persoon die het pakket zal ontvangen op de hoogte te brengen, bijvoorbeeld de receptioniste op het werk of uw buurman.
3. Recyclage
De door SAURIS SPRL gebruikte verpakkingen zijn recycleerbaar/composteerbaar.
- Verwijder de strowanden en composteer ze.
- Leeg de waterzakken in uw gootsteen en recycleer de zakken in uw PVC zak.
- Vouw het karton en recycleer het.
4. Aansprakelijkheid in geval van afwezigheid bij levering
Wanneer je ervoor kiest onze producten thuis of op het werk te laten bezorgen, zorg er dan voor dat er iemand aanwezig is om uw bestelling in ontvangst te nemen. Een tweede levering kan niet worden geprogrammeerd om de koudeketen te respecteren, want met onze isothermische dozen kunnen wij de sappen slechts 24 uur na verzending op temperatuur houden.
Misuko wijst alle verantwoordelijkheid af in geval van een door de klant begane fout of het niet tijdig ontvangen van het pakket.
5. Gevallen van overmacht
SAURIS SPRL kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld in geval van onmogelijkheid van levering te wijten aan overmacht. (Voorbeeld: stakingen, uitzonderlijke weersomstandigheden, fout van het leveringsbedrijf, ...).
Als wij de mogelijkheid hebben je te waarschuwen, zullen wij dat zowel per e-mail als per telefoon doen. Blijf bereikbaar.
6. Retourzendingen
Gezien de aard van de producten (vers producten met een korte houdbaarheid), worden retourzendingen niet geaccepteerd. Dank je wel voor je begrip.