FAQ
1. Onze producten
1.1 Wat te doen met onze flessen ?
Ons gamma plastic is recycleerbaar, dus u kunt uw flessen in uw selectieve afvalbak deponeren.
U kunt uw flessen bij ons inleveren bij uw volgende bestelling, wij zorgen voor de recyclingketen.
1.2 Wat is de houdbaarheid van onze producten?
Misuko sappen zijn onbehandeld, niet gepasteuriseerd en bevatten geen conserveermiddelen. Daarom hebben ze een houdbaarheid van 4 dagen.
Om de versheid van onze sappen te garanderen, moet u de koudeketen respecteren. Onze producten moeten worden bewaard bij een temperatuur tussen 0-4 graden. In geval van twijfel raden wij u aan onze producten niet te drinken.
2. Onze kuren
2.1 Hoe lang duurt een genezing?
De kuur duurt een hele dag. Wij raden aan de kuur niet langer dan 2 à 3 dagen te laten duren en de ervaring verschillende keren per jaar te herhalen als u daar zin in hebt/behoefte aan hebt. Indien u echter een langere kuur wenst te doen, gelieve dit dan vooraf aan uw arts te vragen.
2.2 Hoeveel sap zit er in een kuur?
De kuur omvat 6 sappen per dag: 5 sappen van 500 ml en 1 plantaardige melk van 500 ml.
2.3 Wat is de houdbaarheid van de kuren?
Door koude extractie blijven de vitaminen, voedingsstoffen, enzymen en mineralen die van nature in groenten en fruit aanwezig zijn, maximaal behouden. Wij voegen geen bewaarmiddelen toe en de kuursappen zijn niet bewerkt. De sappen moeten dus binnen 4 dagen worden geconsumeerd.
3. Onze technieken
3.1 Wat is HPP-technologie?
Dankzij de HPP-technologie kunnen sappen tot 30 dagen in de koelkast worden bewaard. Ons assortiment is onbehandeld en kan 4 dagen worden bewaard.
3.2 Wat is koudgeperst sap?
Het principe van koude persing bestaat erin fruit en groenten te vermalen, alvorens dit verkregen mengsel tussen twee banden samen te persen, waardoor het sap langzaam van de pulp kan worden gescheiden, zonder het voedsel ooit te verhitten.
Door koude extractie blijven de vitaminen, voedingsstoffen, enzymen en mineralen die groenten en fruit van nature bevatten, maximaal behouden.
In tegenstelling tot centrifuges, die het sap uit fruit en groenten halen met behulp van centrifugale kracht, wordt het sap beschadigd en verliest het veel van zijn voordelen.
4. Bestellingen, betalingen, levering
4.1 Na je bestelling, hoe gaat het?
Uw bestellingen worden binnen 12 uur na ontvangst verwerkt (behalve in het weekend en op feestdagen).
Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden de daaropvolgende maandag verwerkt.
Zodra uw bestelling is voltooid, ontvangt u een bevestigingse-mail.
De levering vindt plaats op de dag en tijdens het gekozen tijdstip. In geval van onvoorziene omstandigheden zal misuko zo spoedig mogelijk per e-mail of telefoon contact met u opnemen.
4.2 Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
U hoeft ons alleen maar te bellen op +32 471 38 38 91 of per e-mail: hello@misuko.be, wij zullen ons best doen om een oplossing voor u te vinden. Vanaf het moment dat uw bestelling in productie is, is het niet meer mogelijk deze te wijzigen.
4.3 Wat zijn de geaccepteerde betaalmiddelen?
Debetkaart, kredietkaart, bankoverschrijving, cash en paypal.
4.4 Wat zijn de leveringsmogelijkheden?
Wij leveren alleen in België, behalve voor afgeleide en droge producten die wereldwijd kunnen worden verzonden.
Onze leveringen vinden plaats volgens een bij uw bestelling te kiezen tijdschema. De leveringstermijn hangt af van uw zone.
Het is noodzakelijk om rekening te houden met een vertraging tussen uw bestelling en de levering:
- 1 dag (voor bestellingen in Brussel)
- 2 tot 5 dagen (voor de rest van België)
gelieve hiermee rekening te houden bij het plaatsen van uw bestelling.
Om de versheid en de constante kwaliteit te garanderen, worden kuren van meer dan 4 dagen in 2 keer geleverd, wat de extra leveringskosten verklaart.
4.5 Kan ik mijn leveringstijdstip kiezen?
U kunt kiezen tussen deze twee tijdstippen (zie onze tab "Leveringen en retourzendingen").
De meeste leveringen vinden 's avonds plaats op maandag en donderdag (17.30 - 21.00 uur) of 's morgens op dinsdag en vrijdag (8.30 - 13.00 uur).